PUBLIKACJE I WYWIADY
W dniach 12 lipca – 29 września 2022 Neutrino Geology S.A. prowadziła emisję crowdfundingową za pośrednictwem platformy Navigator Crowd.
W ramach działań promocyjnych z pomocą agencji PR, Spółka prowadziła kampanię informacyjną za pośrednictwem mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn), mediów tradycyjnych (radio, prasa, internet), jak i platform branżowych, zajmujących się crowdfundingiem. Dzięki publikacjom m.in. w „Gazecie Wyborczej”, „Rzeczpospolitej”, Onet.pl, Polskim Radiu i najpopularniejszym blogu naukowym w kraju makeway.pl, informacja o budowanym detektorze neutrin dotarła do setek tysięcy, jeśli nie milionów Polaków.
W ramach spotkań bezpośrednich z potencjalnymi inwestorami, Neutrino Geology S.A. dotarła do kilku tysięcy osób poprzez webinary, które odbywały się m.in. na portalach stockwatch.pl, crowdreview.pl, strefainwestorow.pl.